Beszámolók

29.Április

Peti nagy vágya volt, hogy eljuthasson Disneyland-be, a csodák birodalmába. Álma valóra vált, élményeiről ő maga így számol be:

"Nagyon régóta nézegettem már a neten a Disney mesehősök felvonulását, a hang, fény és tűzijátékot ami Disneylandben vár az odalátogatókra. Már több mint egy éve vágyom rá, hogy az álmom egyszer valóra váljon, hogy én is eljussak a mesék földjére, Disneylanbe. És végre eljött a várva várt nap, az utazás napja.

A repülés előtti éjszakát egy csodálatos szállodában töltöttük a Liszt Ferenc Reptér közvetlen közelében. Másnap kora reggel pedig elindultunk a nagy kalandra. Várt minket a Wizzair légitársaság magenta színű repülőgépe. Beülhettünk a a pilótaülésbe. Sosem ültem még repülőn, nemhogy az első tiszt helyén!! Csodálatos érzés volt! A leszállás után ajándékot is kaptunk a repülőgép személyzetétől.
A párizsi Orly repülőtéren várt minket egy kisbusz, és meg sem állunk Disneyland kapujáig. Ott kezdődött az igazi NAGY KALAND!

Elfoglaltuk a szállásunkat, ami maga volt a CSODA. A szálloda dolgozói is elhalmoztak bennünket ajándékokkal, aminek nagyon örültünk. Ezután elindultunk a parkba.

Mindenütt gyönyörű virágok voltak, szökőkutak és szólt a zene és minden ember mosolygott! Felültünk pár játékra, ami először félelmetesnek tűnt, de nagyon jó volt ! Aztán fáradtan, de élményekkel gazdagodva elindultunk a szállásunk felé vacsorázni. Én még olyat sose láttam, hogy svédasztal. Tele voltak a pultok mindenféle finomsággal. Tengeri herkentytűkkel, húsokkal, sajtokkal, egzotikus gyümölcsökkel, édességekkel. Volt csoki szökőkút is! Hát az valami csoda! Miután megkóstoltunk sok finomságot lefeküdtünk aludni, hogy másnap újult erővel fedezzük fel a Disney park további csodáit.

A második napon is sok gyönyörűségben volt részünk. Láttuk felvonulni és táncolni a Disney mesék szereplőit. Szólt a zene és kezet fogtak a mesehősök e gyerekekkel. Sok szép és néhány félelmetes játékra is felültünk. Közben elfogyasztottuk a finom ebédünket, és nézelődtünk, sétáltunk a parkban. Aztán este jött a nap legjobb, legszebb része, amire már annyira vártam!

A netes videón is csodálatos volt az esti műsor, de élőben látni, hihetetlen látvány! Csipkerózsika kastélyánál volt a fény, hang és tűzijáték. El sem tudom mondani milyen fantasztikusan gyönyörű volt!!! A harmadik nap reggeli után a kisbusz visszavitt bennünket a repülőtérre és hazarepültünk.

Sajnáltam, hogy már haza kell mennünk, mert olyan csodálatos volt minden ott Disneylandben. Szívesen maradtam volna még ott egy kicsit!

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített abban, hogy az álmom valóra váljon, és hogy eltölthettem azt a pár napot a mesék birodalmában, a Párizs melletti Euro-Disneylandben.
Szeretettel:

Peti"

Hálásan köszönjük támogatóinknak, a Wizz Air Hungary Ltd.-nek, a Disneyland Paris-nak, a CHARITIES AID FOUNDATION OF AMERICA-nak, az MVM Energetikai Zrt.-nek, a Jet Travel utazási irodának, továbbá magántámogatóinknak, köztük M.Nyírő Mária írónőnek,
és Dr. Jádi-Németh Andreának, hogy valóra válthattuk Peti álmát!

Boris Péter
kívánság-koordinátor
Párizs, 2024. április 20.